تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان تصاویر ارتش یمن از لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی + فیلم پلیس آمریکا حدود ۱۰۰ نفر را روز شنبه در دانشگاه نورث ایسترن بازداشت کرد افشای جزئیات توافق شکست‌خورده میان روسیه و اوکراین احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۳۴ حامی فلسطین توسط آمریکا بازداشت شدند

  • کد خبر: ۱۹۶۵۷۹
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷
۳۴ حامی فلسطین توسط آمریکا بازداشت شدند
پلیس ایالت نیویورک آمریکا اعلام کرد: ۳۴ نفر را در راهپیمایی حامیان فلسطین در رژه روز شکرگزاری بازداشت کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه ای بی سی نیوز آمریکا اعلام کرد پس از آنکه حامیان فلسطین در رژه روز شکرگزاری را متوقف کردند، افسران پلیس ۳۴ نفر از این افراد را دستگیر کرد.

مقامات پلیس اعلام کردند که ۳۰ نفر از معترضان به دلیل ورود به محوطه ممنوعه احضار شدند و چهار نفر به مقاومت در برابر دستگیری، ممانعت از انجام امور دولتی و رفتار ناشایست متهم شدند.

معترضان حامی فلسطین خود را با استفاده از چسب به زمین چسباندند و مسیر رژه را مجبور به انحراف از مسیرکردند.

معترضان لباس های سفید رنگی پوشیده بودند که به رنگ خون قرمز شده بود و برچسب هایی مانند "استعمار" و "مصرف گرایی" روی آن نوشته شده بود.

این افراد همچنین با استفاده از ماده ای قرمز رنگ که گفته می شود از آب انگور ساخته شده است، روی آسفالت را به شکل خون رنگ آمیزی کردند.

اعتراض های حامیان فلسطین در محله ها و شهرها و ایالت های مختلف آمریکا از زمان آغاز حملات اسرائیل به غزه در پی تلافی عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر در حال برگزاری است.

معترضان به سیاست های جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا درباره جنگ اسرائیل و فلسطین، "آزادی فلسطین" را در مقابل دیدگان او نیز فریاد زدند.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا هنگام پیاده روی با همسرش "جیل بایدن" در خیابان‌های ماساچوست با تعدادی از معترضان به جنگ علیه غزه روبرو شد. معترضان فریاد می زدند: "فلسطین را آزاد کنید" و "آتش بس" .

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->